VERWOERDMAAND

WAT IS ‘N VLOEK?

Andrè van den Berg

ʼn Mens hoor van persone wat vir iemand baie kwaad word en dan van ʼn persoon met magiese krag gebruik maak om ʼn vloek oor daardie persoon uit te spreek. Swartes beskuldig dikwels mense van toordery as ʼn albino of kind met liggaamlike gebrek in ʼn gesin gebore word.

Is dit moontlik dat vloeke wat ander oor jou uitspreek die gewenste trefkrag kan hê? Volgens die Bybel is dit God, en nie die duiwel nie, wat mense vervloek: “Hoe sal ek vloek wie God nie vloek nie? En hoe sal ek verwens vir wie die Here nie verwens nie?” (Num.23:8).

In die Gelykenis van die Talente sê Jesus: “Dan sal Hy ook vir dié aan sy linkerhand sê: Gaan weg van My, julle vervloektes, in die ewige vuur wat berei is vir die duiwel en sy engele.” (Matt.25:41). Omdat God almagtig is, kan geen booswig God se kinders deur afgodery, toordokters of enige ander okkultiese rituele vervloek en in die ongeluk dompel nie. “Want daar is geen towery teen Jakob of waarsêery teen Israel nie…” (Num.23:23).

Ons lees dat Goliat vir Dawid in die naam van sy gode vervloek het, maar hoe hyself op die einde doodgemaak is (1 Sam.17:43). Mense wat vloeke oor gelowiges uitspreek se woorde is soos ʼn voëltjie wat in die lug rondvlieg en geen plek kry om te gaan sit nie: “Soos die voëltjie wegfladder, soos die swaweltjie wegvlieg, so is ʼn vervloeking sonder oorsaak: dit kom nie uit nie” (Spr.26:2). Booswigte se vervloekings raak nie gelowiges nie. Die bloed van Christus maak hulle immuun teen die gif van Satan!

Luister gerus na Ps.91:“Al val daar duisend aan jou sy en tienduisend aan jou regterhand – na jou sal dit nie aankom nie. Net met jou oë sal jy dit aanskou en die vergelding van die goddelose sien” (7,8).

Omdat God sy kinders liefhet, keer Hy selfs die vloek in ʼn seën om soos met Israel in die tyd van Bileam gebeur het.   Israel se vyande het Bileam gehuur om Israel te vervloek waarna God dit verhoed het deur die vervloeking in ʼn seën om te keer.

Nie eens Satan kan God se kinders benadeel nie mits God dit as ʼn beproewing en loutering van die geloof toelaat.. Dink maar aan Job: “Daarop sê die Here aan Satan: Kyk, alles wat hy het, is in jou hande; net na homself mag jy jou hand nie uitsteek nie...” (Job 1:12).

Die vroeë Christene wat ter wille van hul geloof uit Jerusalem gevlug en hulle in ʼn okkulties-heidense wêreld bevind het, was blykbaar ook bang vir moontlike vervloekings. Daarom skryf Johannes aan hulle: “... Maar hy wat uit God gebore is, bewaar homself, en die Bose het geen vat op hom nie” (1 Joh.5:18). Jou geloof maak jou siel immuun teen die gif van Satan.

Ek lees onlangs van ʼn vrou wat bekommerd was oor die ornament-voëls in haar huis nadat iemand vir haar gesê het dat dit vloeke in haar huis bring en dat dít die rede was waarom sy huweliksprobleme ondervind het. Sy het streng gesproke haar eie huis getoor!

Om afgodsbeelde uit die Ooste en okkultiese prente en simbole in jou huis aan te hou, is ongewens.  Dit strook nie met die Christelike geloof nie, maar verheerlik inderdaad Satan!   Geen gelowige hoef egter bang te wees dat dierebeelde van seepsteen uit Zimbabwe, teddiebere uit Duitsland, strokieskarakters op kinderbeddegoed of ʼn ornamentele swaard uit Japan, vloeke oor sy huis sal bring nie.

Desondanks glo baie mense, veral Charismate dat hierdie dinge die oorsaak van huweliksprobleme, finansiële moeilikhede, rebelse kinders en vele meer is. As daarvan ontslae geraak word, sal die probleme verdwyn. En so verskuif hulle die oorsaak van hul probleme weg van die werklike probleem nl. dade van sonde weg na uitlandse produkte wat kwansuis getoor is.

Dis so sprekend van die sondaarmens se verskuiwing van iets binne na iets buite. Het Adam en Eva nie maar dieselfde gedoen nie? Dit kom op ʼn bose klemverskuiwing neer. Die probleme waarmee die persoon te kampe het, word nie meer aan sondedade toegeskryf nie, maar aan bose dinge in sy huis.  

Nee, gelowiges hoef nooit bang te wees dat ongelowiges hulle deur sulke dinge kan vervloek nie. Deur die wedergeboorte is jy vry. Deur sy kruisdood het Jesus jou vrygekoop van die vloek wat die wet meebring (Gal.3:13).

Jy is sy kind en nie meer onder die vloek van die Satan nie, maar geseën met alle geestelike seëninge in die hemel: “Geseënd is die God en Vader van ons Here Jesus Christus wat ons geseën het met alle geestelike seëninge in die hemele in Christus” (Ef.1:3). En as die almagtige Jesus jou vrygekoop het van die vloek, wie kan jou met ʼn vloek bind?

Daar is selfs mense wat baie gesteld is op die naam wat kinders gegee word omdat jy deur die naam wat jy aan jou kind gee, iets oor hom kan uitspreek. As jy hom bv. Kobus (Jakobus, Jakob) noem, sal hy ʼn leuenaar wees want jy spreek dit die hele tyd oor hom uit. Nee, dis onsin! Ek ken baie mense met die naam Kobus wat alles behalwe leuenaars is. Ek weet ook van mense met die naam Beauty wat glad nie innerlik of uiterlik mooi is, omdat ander dit oor haar uitgespreek het nie. Sulke redenasies is lagwekkend!

In Charismatiese kringe word mense wat gruwelike sondes in hul voorgeslagte gehad het, baie sterk aangemoedig om vir sg. bevryding te gaan. Hulle glo dat die sonde van ongelowige voorvaders in hul nageslag se are vloei en slegs deur die proses van bevryding gereinig kan word.   Hulle noem dit bloedlynvloeke.

Dis ʼn leuen! Kinders kan wel deur hul ouers se sonde beïnvloed word soos ʼn kind wat HIV positief gebore word omdat sy ma onsedelik was. Maar dat God ʼn kind straf omdat sy pa gesondig het, is nie waar nie.

Moses skryf baie duidelik hieroor: “Die vaders mag nie vir die kinders, en die kinders mag nie vir die vaders gedood word nie; elkeen moet vir sy eie sonde gedood word.” (Deut.24:16).

Esegiël skryf in soortgelyke trant: “Die siel wat sondig, dié moet sterwe; die seun sal nie die ongeregtigheid van die vader help dra nie, en die vader sal nie die ongeregtigheid van die seun help dra nie; die geregtigheid van die regverdige sal op hom wees, en die goddeloosheid van die goddelose sal op hom wees.” (Eseg.18:20).

Maar wat dan van Eks.20:5 wat duidelik sê dat God die sondes van die vaders tot in die derde en vierde geslag op die wat Hom haat laat neerkom? Die klem val op die laaste deel: “… van die wat Hom haat”. Kinders word gestraf omdat hulle God haat en nie omdat die vaders gesondig het nie.

Charismate moet konsekwent wees en die volgende vers ook lees: “… Ek bewys barmhartigheid aan duisende van die wat My liefhet en my gebooie onderhou.” (Eks.20:6). Die verlossing van Jesus deur die kruis is genoegsaam. Niemand hoef vir bevryding te gaan omdat die vloek van sy voorgeslag op hom rus nie.

Petrus skryf: “...omdat julle weet dat julle nie deur verganklike dinge, silwer of goud, losgekoop is uit julle ydele lewenswandel wat deur die vaders oorgelewer is nie, maar deur die kosbare bloed van Christus, soos van ʼn lam sonder gebrek en vlekkeloos” (1 Pet.1:18-19).

Deur sy kruisdood het Jesus ons van die grootste vloek in die geskiedenis bevry: die vloek van die sondeval deur die ongehoorsaamheid van Adam (Rom.5:12-21, Gal.3:13). Die gelowige mens sal nooit vervloek kan word nie. Hy is selfs vry om mense wat hom vervolg en probeer vervloek te seën. “Seën die wat julle vervolg, seën en moenie vervloek nie” (Rom.12:14). Jesus sê: “As die Seun julle dan vrygemaak het, sal julle waarlik vry wees.” (Joh.8:36).

Met hul sg. bediening van bevryding dwaal die Charismatiese kerke ernstig. Was Jesus se kruisdood dan nie genoegsame bevryding nie? Die teologie van bloedlynvloeke en bevryding lei mense weg van Jesus en sy kruisdood af. Die versoeking is dus daar om op te sien na mense wat die vloeke kan breek. Nee, Jesus is sterk genoeg en sy kruisdood vir alle sondaars genoegsaam!

Num.22:1-12  

Opsoek na inligting?

  • VAKATURE: HOOFBESTUURDER - RADIO ROSESTAD

    Stuur u aansoek saam met ’n CV waarin u ‘n persoonlike bekendstelling, werkservaring en tersaaklike kwalifikasies insluit, voor 15 September 2018 aan ds. CM Erasmus by die e-pos adres: Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Vir meer inligting:

    VAKATURE: HOOFBESTUURDER - RADIO ROSESTAD


    __________

    BYBEL 1933/53-druk nou gratis

    Gelofteland is dankbaar om aan al ons lesers die 1933/53-uitgawe van die Bybel gratis te voorsien. Al wat u hoef te doen is om 'n e-pos na

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    te stuur met die versoek om die Bybel te ontvang, en ons sal dit aan u stuur.

    ___________

    Skryf in vir die gratis e-blad OORSIG EN REPLIEK

    'n Blad wat dmv verduidelikende agtergrond by die kern van ons volk se
    stryd uitkom.

    Kontak die redakteur by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Lees ons gereelde uittreksels daaruit hier op Gelofteland by OORSIG EN REPLIEK

    __________
     
    DIE HISTORIESE KOMPAS
    _________ 
     
    BOEKRESENSIE:

    Die Legkaart van ons Lewe – ‘n Boodskap van Hoop

    Lees meer oor dié getuienis by:

    DIE LEGKAART VAN ONS LEWE

    __________

    BOEKRESENSIE:

    DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK – Christen-Teokratiese Separatisme

    Suid-Afrika verkeer tans in 'n kommerwekkende toestand omdat mense se kennis oor die Bybel en die Staat so verwater het dat land en volk as gevolg hiervan ten gronde gaan.

    Hierdie boek uit die pen van ds AE van den Berg, het in gedrukte vorm verskyn.  Dit bring helder perspektief oor rasseverskille en natuurlike skeiding wat sal lei tot die herstel van Suid-Afrika. Die land het 'n dringende behoefte wat landsburgers van geestelike denke sal laat verander en van onregte en gewaande vryheid sal bevry.

    Sinvolle besluite in die lig van God se Woord, en onophoudelik gebed dat bevryding spoedig verwesenlik word, is noodsaaklik. Politiek is erns en harde werk wat wet en orde handhaaf en durf nie in eerlose hande gelaat te word nie. God is 'n God van orde, en mense word aangemoedig om die koninkryk van God eerste te stel.

    U kan hierdie boek bestel by ds A E van den Berg

    Tel: 074 967 5187  of by

    vryheidsbediening

    @gmail.com

    Prys: R50-00

     
  •                                                                        ______________

     

    BOEKE TE KOOP

    ‘n Nuwe Trek: Terug na u God

    Die Oerteks van die lotsbepalende 1838-Gelofte

    J L du Toit & dr L du Toit

    'n Bundel oor die bronne vir die 1838-Gelofte is nou ook by Exclusive Books in Suid-Afrika beskikbaar: 

    Alhoewel die nuutste prys op Exclusive Books se netwerf tans R191 per boek is kan u dit vir so min as R60 per boek direk by Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.. bestel.

    Lees meer by: 'N NUWE TREK: TERUG NA GOD

    _______________

    ONDERSTEUN U VOLKSGENOTE IN DIE GEVANGENIS

    Wil u meer oor aktuele onderwerpe lees of vir iemand 'n besondere geskenk gee? Goeie voornemens;  Dink reg, leef reg; Moenie bekommer nie; Leuens; Woestyngedagtes, en Niks ontbreek nie, is van die aktuele onderwerpe wat in twee besondere preekbundels behandel word. Vir slegs R60 elk of R100 vir beide kan u 'n waardevolle bydrae maak vir u volksgenote in die gevangenis. Ondersteun hulle asseblief en bestel nou hierdie preekbundels by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

                                                                           ________________

     

    GOD PRAAT MET DIE BOEREVOLK – DEEL 2

    Hierdie bundel, net soos deel I, is saamgestel uit twintig van die beste boodskappe wat sterk op ons volkslewe gerig is. Die inhoud bestaan uit aktuele onderwerpe wat die daaglikse lewe van elke Christen raak. Die koste beloop slegs R60 (posgeld uitgesluit) en is 'n uitstekende geskenk vir die regte persoon. Die inkomste gaan in geheel aan gevangenisdiens vir ons volksgenote.
    Plaas u bestelling per e-pos by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    of skakel hom by 074 967 5187

    ________________

    Bestel 'n uitstekende digbundel deur BOERIUS
    Volledige besonderhede hier:

    Gietoffers van my Siel


    _________________

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

     
  •  

    DIE CHARISMATIESE GEVAAR
    Mense word so maklik deur dwaalleringe mislei. In hierdie boek word talle kwelvrae beantwoord.

VERGADERING-

PROSEDURES

DIT IS GRATIS

In ons moderne tyd en veral in die Nuwe Suid-Afrika waar orde nie meer 'n saak van belang is nie, is daar maar min mense wat nog die waarde van 'n ordelike byeenkoms bedink en kan uitvoer. As leiers binne die Afrikanervolk sal ons vinnig moet leer hoe om dissipline en orde te handhaaf waar 'n paar mense byeenkom - sonder hierdie kennis en gedissiplineerde toepassing daarvan sal 'n byeenkoms sinloos wees - vandaar die chaotiese wanorde binne die regime.

Kliek hier om die boekie wat u op hoogte kan bring van korrekte vergaderingprosedures gratis af te laai.  Indien u van Windows 10 gebruik maak sal die inhoud outomaties onder die lêer "Downloads" geberg word en kan dit daar gehaal en gebêre word waar ookal dit maklik gevind kan word.

Dit is deur Johan Dorfling geskryf en kom handig te pas in alle omstandighede waar 'n vergadering van persone plaasvind ongeag die agenda of doel van die byeenkoms.

'n Opegte dankie aan Johan wat baie moeite hiermee gedoen het. Mag dit tot groot heil en samewerking in ons volk meewerk!

 
 

1919: VRYHEIDSDEPUTASIE KEER TERUG

1800: GRAAFF- REINETSE REBELLE GEVONNIS

1917: OOM JAPIE HELPMEKAAR

SKERP SLAGSPREUKE

(Lees die reeks by SKERP SLAGSPREUKE)

                                                                         __________________

 

AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES

(Lees by AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES - die hele reeks

                                                                         __________________ 

 

APARTHEID:

Dr Verwoerd het gesê skeiding beoog volle kanse vir almal op woongebied, landgebied en lewensterrein binne elkeen se eie rassegemeenskap tot elkeen se voorspoed, tevredenheid en beskerming. Hy stel sy beste werkkrag, geesteskrag, elke oomblik van sy lewe, tot beskikking.

                                              ___________________                                                  

In die sweet van sy aanskyn eet die Adamskind sy brood; in die sweet van 'n ander se aanskyn sy pastei.

Leer jou ambag so goed dat jy jou altyd kan verhuur aan 'n baas wat daar minder kennis van het as jy. Dan sal jy sy baas wees.

'n Presiese baas hou nie nalatige knegte lank nie. Dié wat hy nie wegja nie loop weg.

Maak in die somer hout bymekaar en sit in die winter by die vuur.

Besoekers aanlyn

Ons het 910 gaste aanlyn