Nuutste bydraes

GEDAGTES VIR ELKE DAG

Of lees almal by Gedagtes vir elke dag

Toe die Boerevolk se godsdiens verval, het ’n lugleegte ontstaan wat deur die heidendom gevul is.   Satan het in die tagtigerjare van die vorige eeu ’n hewige aanslag op die Christendom aan die suidpunt van Afrika geloods.  As ons kerke vasgestaan het, het hierdie land nie geval nie.  Maar hulle het nie!

BRANDENDE HARTE

Ds Andrè vd Berg


En hulle sê vir mekaar: Was ons hart nie brandende in ons toe Hy met ons op die pad gepraat en vir ons die Skrifte uitgelê het nie?”(Luk.24:32).

As ons vanoggend in Griekeland was, sou ons iets besonders aanskou het. In die Griekse Ortodokse Kerk is Opstandingsdag die belangrikste dag in hul kerklike jaar en volg dit ʼn aangrypende eeu-oue ritueel.   Net voor dagbreek stap kerkgangers met brandende kerse kerktoe. Hierdie skouspel van liggies deur die dorp, is aangrypend.   Op daardie dag groet mense mekaar anders as ander dae deur te sê: “Christus het opgestaan” waarop die ander antwoord: “Ja, waarlik, Hy het opgestaan!”

Die opstanding van Jesus is die grootste wonderfeit van die Christengeloof. Hierdie kernboodskap van die Bybel bevat die grootste denkbare troos vir gelowiges: “Ek is die opstanding en die lewe; wie in My glo, sal lewe al het hy ook gesterwe; en elkeen wat lewe en in My glo, sal nooit sterwe tot in ewigheid nie....” (Joh.11:25,26).

Dit beteken dat elkeen wat Jesus as Verlosser aangeneem het, net soos Hy sal sterf MAAR ook net soos Hy uit die dood sal opstaan. Al lyk die dood finaal, is dit nie die einde van jou nie. Jesus se dood het destyds ook finaal gelyk, maar dit was nie. Jesus se oorwinning oor die dood, verlos gelowiges se vrees daarvoor:   “... en almal kon bevry wat hulle hele lewe lank uit vrees vir die dood aan slawerny onderworpe was “ (Heb.2:15).

Die opstanding van Jesus maak die Christengeloof enig. Boeddha het geleef en gesterf. Mohammed het geleef en gesterf. Jesus het geleef, gesterf MAAR weer uit die dood opgestaan. Niemand voor of ná Hom het dit reggekry nie! Daarom kom ‘n mens net tot een logiese gevolgtrekking – net Jesus Christus is waarlik God! Al die ander was sterflinge en deur die dood tot niet gemaak.

Al leef afgodsdienaars ook hoe voorbeeldig, is alles tevergeefs want daar is geen redding buite Jesus Christus nie:” ... Ek is die weg en die waarheid en die lewe; niemand kom na die Vader behalwe deur My nie” (Joh.14:6).

Daar is net een Redder; al die ander is afgode! Daar is net een godsdiens en dis die Christengeloof; al die ander is afgodsdiens en bring niemand in die hemel nie! Die opstanding van Jesus bring hoop vir die wêreld en maak droewige harte brandend soos dié van Emmaus in Luk.24. Emmaus was ʼn klein dorpie 12 km van Jerusalem met talle Jesusvolgelinge. In Luk.24 ontmoet ons twee van hulle van Jerusalem op pad terug huistoe en hulle is verward! Die afgelope paar dae het hulle koppe deurmekaar gemaak – eers Jesus se inhegtenisname, toe die verhoor, daarna die kruisiging en helaas ʼn leë graf!   Dit was net te veel en tyd om huistoe te gaan. So loop en praat die twee om die kloutjie by die oor te kry. Miskien was hulle baie teleurgestel en gehoop dat Jesus die Een was wat die Romeinse owerheid sou verdryf. Dit was ʼn algemene mistasting by baie van Jesus se volgelinge– mense het ʼn politieke verlosser verwag. Dink maar aan die vraag enkele oomblikke voor die hemelvaart: “ Die wat bymekaargekom het, vra Hom toe en sê: Here, gaan U in hierdie tyd die koninkryk vir Israel weer oprig?” (Hand.1:6).

Mense het ʼn verkeerde beeld en verwagting van die Messias gehad en daaraan vasgeklou. Die Jode het wel ʼn Messias verwag, maar nie as ʼn geestelike verlosser nie; eerder ʼn politieke verlosser. Daarom het baie van hul aanvanklike geesdrif gedaal toe Jesus hulle nie van die Romeinse juk bevry nie en vir mekaar gesê: “ Wel, dan kan Hy nie die Messias wees nie!”

Laat ons nie dieselfde fout as die Jode maak deur vir onsself ʼn beeld van God te maak nie. Want dan kom daar ʼn dag dat dinge op geestelike gebied nie sin maak nie en ons soos die Emmaus-inwoners teleurgesteld raak. Almal wat met ʼn verkeerde beeld van Jesus sit, raak iewers op die lewenspad teleurgesteld.  En daarvoor is daar net een raad – ken die Bybel en glo aan die God daarvan.  

Wie dit nie doen nie, is strenggesproke met afgodery besig – jy maak van jou voorstelling van God ʼn god. Dis wat met Israel en die goue kalf in die woestyn gebeur het! Israel het nie willens en wetens ʼn afgod aanbid nie maar geglo dat hulle God deur die goue kalf gedien het. Hulle fout het baie lewens gekos!

Vir die manne van Emmaus was die kruisiging ʼn ongekende antiklimaks. Hulle het dit gesien en moed verloor.   Israel kon nie meer verlos word nie. Jesus is dood en dooies kan nie verlos nie! Miskien het hulle gewonder wat van al Jesus se volgelinge sou word? Verdwyn of terugkruip Joodse kerk toe?   Sou die Evangelie enigsins verder verkondig kon word?   Wie sou verder daarin glo? Die seepbel het gebars en alles het so sinneloos gelyk!

Met vrae worstelende in hul gemoed het Jesus nader gekom en Hom bewustelik onbekend aan hulle gemaak.  Hy het die eerste skuif gemaak om hul verwarring op te klaar. Hulle verkeerde beeld moes eers afgebreek word voordat die regte een opgerig kon word.  Jesus begin baie taktvol en maak asof Hy niks van die gebeure in Jerusalem weet nie.   Daarom vra die manne Hom verbaas: “Is U alleen ʼn vreemdeling in Jerusalem?”

Hulle verwarring was aan een ding te wyte – hulle het die Skrif nie verstaan nie. Daarna het Jesus hulle in die Skrif onderrig, oor die Messias wat sou sterf en opstaan. Hulle het Hom vir ete genooi en het Hy hulle oë geopen om Hom te herken.

ʼn Mens kan hul verbasing kwalik indink – die een oomblik treur hulle oor Hom en die volgende oomblik sit Hy by hulle aan tafel en wat meer is – HY LEEF! Daarna het hulle geen twyfel gehad dat Hy die Messias was nie, want die grootste wonder het plaasgevind – om die dood te oorwin!

Ons is in ʼn soortgelyke bootjie as die twee van Emmaus. Ons leef ook in ʼn verwarde wêreld vol verwronge idees van Jesus.   Soos die Jode van ouds verlang ons ook eerder na politieke verlossing wat ons van die roofsugtige staatsmag oor ons kan verlos. Maar ons vergeet wat die Woord van God sê: “... en as my volk, oor wie my Naam uitgeroep is, hulle verootmoedig en bid en my aangesig soek en hulle bekeer van hul verkeerde weë, dan sal Ék uit die hemel hoor en hulle sonde vergewe en hulle land genees” (2 Kron.7:14).

Jesus sê vir die dissipels: “... Aan My is gegee alle mag in die hemel en op aarde” (Mt.28:18).Paulus haal Jesaja aan:“... So waaragtig as Ek leef, sê die Here, voor My sal elke knie buig, en elke tong sal God bely” (Rom.14:11). Jesus toon hierdie mag die duidelikste met sy opstanding uit die dode. Wees dus verseker dat die volksvyand geen tree sal gee oor daardie streep wat die Here alreeds vir hulle getrek het nie.

Wat staan ons te doen? Om soos die twee Emmaus-manne vir ʼn wanhopige volk te gaan sê dat Jesus die Verlosser-Oorwinnaar is en oor alle mag in lewe en in dood beskik. Laat ons eerder oor die verlorenheid van ons volk se siele as oor hul politieke verlossing besorg wees. Jesus wat uit die dood opgestaan het, sal vir die res sorg!

Opsoek na inligting?

  •  BYBEL 1933/53-druk nou gratis

    Gelofteland is dankbaar om aan al ons lesers die 1933/53-uitgawe van die Bybel gratis te voorsien. Al wat u hoef te doen is om 'n e-pos na

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    te stuur met die versoek om die Bybel te ontvang, en ons sal dit aan u stuur.

    ___________

     

    Skryf in vir die gratis e-blad OORSIG EN REPLIEK

    'n Blad wat dmv verduidelikende agtergrond by die kern van ons volk se
    stryd uitkom.

    Kontak die redakteur by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Lees ons gereelde uittreksels daaruit hier op Gelofteland by OORSIG EN REPLIEK

    __________
     
    DIE HISTORIESE KOMPAS
    _________
     
    DIGBUNDELS:
      'n Versameling van 4 elektroniese bundels - 226 gedigte @R350.00:  
    Vir alle navrae  skryf aan 
    Amanda
    @waterstrome.co.za
    Uittreksel uit:
    'n Nasie in Pyn:
    ...Saam sal die hele wêreld vir hulle bid.
    Saam sal ons met pyn in ons harte sit.
    Mag hulle berus in u wil
    Mag hulle voor U verstil.
    _________
     
    BOEKRESENSIE:

    Die Legkaart van ons Lewe – ‘n Boodskap van Hoop

    Lees meer oor dié getuienis by:

    DIE LEGKAART VAN ONS LEWE

    __________

    BOEKRESENSIE:

    DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK – Christen-Teokratiese Separatisme

    'n Boek getiteld DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK - Christen Teokratiese Separatisme, uit die pen van ds AE van den Berg, het  in gedrukte vorm verskyn. 
    Suid-Afrika verkeer tans in 'n kommerwekkende toestand omdat mense se kennis oor die Bybel en die Staat so verwater het dat land en volk as gevolg hiervan ten gronde gaan.  
    DIE
    VOLMAAKTE REPUBLIEK - Christen Teokratiese Separatisme, bring helder perspektief oor rasseverskille en die natuurlike skeiding van rasse wat sal lei tot die herstel van Suid-Afrika. Die land het 'n dringende behoefte aan geestelike transformasie wat landsburgers van denkrigting sal laat verander en van al die sogenaamde polities-korrekte onregte en gewaande vryheid waarmee hulle belas word, sal bevry.
    Lesers word aangemoedig om hulle daadwerklik vir 'n Christen-teokrasie in 'n volmaakte republiek te beywer deur sinvolle besluite te neem in die lig van God se Woord, en onophoudelik te bid dat dit spoedig hier aan die suidpunt van Afrika verwesenlik word. Politiek is 'n saak van erns en harde werk waardeur wet en orde gehandhaaf word en durf nie in eerlose hande gelaat word nie. God is 'n God van orde, en mense word aangemoedig om die koninkryk van God eerste te stel, iets wat op staatkundige gebied slegs in 'n Christen-teokratiese bestel tot sy reg sal kom.

    U kan hierdie boek bestel by
    ds AE van den Berg
    Tel: 074 967 5187  of by

    vryheidsbediening

    @gmail.com
    Prys: R50-00

     
  •                                                                        ______________

     

    BOEKE TE KOOP

    ‘n Nuwe Trek: Terug na u God

    Die Oerteks van die lotsbepalende 1838-Gelofte

    J L du Toit & dr L du Toit

    'n Bundel oor die bronne vir die 1838-Gelofte is nou ook by Exclusive Books in Suid-Afrika beskikbaar: 

    Alhoewel die nuutste prys op Exclusive Books se netwerf tans R191 per boek is kan u dit vir so min as R60 per boek direk by Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.. bestel.

    Lees meer by: 'N NUWE TREK: TERUG NA GOD

    _______________

    ONDERSTEUN U VOLKSGENOTE IN DIE GEVANGENIS

    Wil u meer oor aktuele onderwerpe lees of vir iemand 'n besondere geskenk gee? Goeie voornemens;  Dink reg, leef reg; Moenie bekommer nie; Leuens; Woestyngedagtes, en Niks ontbreek nie, is van die aktuele onderwerpe wat in twee besondere preekbundels behandel word. Vir slegs R60 elk of R100 vir beide kan u 'n waardevolle bydrae maak vir u volksgenote in die gevangenis. Ondersteun hulle asseblief en bestel nou hierdie preekbundels by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

                                                                           ________________

     

    GOD PRAAT MET DIE BOEREVOLK – DEEL 2

    Hierdie bundel, net soos deel I, is saamgestel uit twintig van die beste boodskappe wat sterk op ons volkslewe gerig is. Die inhoud bestaan uit aktuele onderwerpe wat die daaglikse lewe van elke Christen raak. Die koste beloop slegs R60 (posgeld uitgesluit) en is 'n uitstekende geskenk vir die regte persoon. Die inkomste gaan in geheel aan gevangenisdiens vir ons volksgenote.
    Plaas u bestelling per e-pos by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    of skakel hom by 074 967 5187

    ________________

    Bestel 'n uitstekende digbundel deur BOERIUS
    Volledige besonderhede hier:

    Gietoffers van my Siel


    _________________

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

     
  •  

    DIE CHARISMATIESE GEVAAR
    Mense word so maklik deur dwaalleringe mislei. In hierdie boek word talle kwelvrae beantwoord.

VERGADERING-

PROSEDURES

DIT IS GRATIS

In ons moderne tyd en veral in die Nuwe Suid-Afrika waar orde nie meer 'n saak van belang is nie, is daar maar min mense wat nog die waarde van 'n ordelike byeenkoms bedink en kan uitvoer. As leiers binne die Afrikanervolk sal ons vinnig moet leer hoe om dissipline en orde te handhaaf waar 'n paar mense byeenkom - sonder hierdie kennis en gedissiplineerde toepassing daarvan sal 'n byeenkoms sinloos wees - vandaar die chaotiese wanorde binne die regime.

Kliek hier om die boekie wat u op hoogte kan bring van korrekte vergaderingprosedures gratis af te laai.  Indien u van Windows 10 gebruik maak sal die inhoud outomaties onder die lêer "Downloads" geberg word en kan dit daar gehaal en gebêre word waar ookal dit maklik gevind kan word.

Dit is deur Johan Dorfling geskryf en kom handig te pas in alle omstandighede waar 'n vergadering van persone plaasvind ongeag die agenda of doel van die byeenkoms.

'n Opegte dankie aan Johan wat baie moeite hiermee gedoen het. Mag dit tot groot heil en samewerking in ons volk meewerk!

 
 

1919: VRYHEIDSDEPUTASIE KEER TERUG

1800: GRAAFF- REINETSE REBELLE GEVONNIS

1917: OOM JAPIE HELPMEKAAR

SKERP SLAGSPREUKE

(Lees die reeks by SKERP SLAGSPREUKE)

                                                                         __________________

 

AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES

(Lees by AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES - die hele reeks

                                                                         __________________ 

 

APARTHEID:

 

 

Elke volk regeer homself en help ander.

 

Werkgeleenthede aan almal.

 

Gun aan ander soos vir jouself verwag.

 

Gee krag aan jou volk.

 

Geestelike waarheid.

 

                                              ___________________                                                  

In die sweet van sy aanskyn eet die Adamskind sy brood; in die sweet van 'n ander se aanskyn sy pastei.

Leer jou ambag so goed dat jy jou altyd kan verhuur aan 'n baas wat daar minder kennis van het as jy. Dan sal jy sy baas wees.

'n Presiese baas hou nie nalatige knegte lank nie. Dié wat hy nie wegja nie loop weg.

Maak in die somer hout bymekaar en sit in die winter by die vuur.

Besoekers aanlyn

Ons het 1575 gaste aanlyn