VERWOERDMAAND

HOE KOM ʼn MENS IN DIE HEMEL? (6)

Ds Andrè van den Berg

Lees reeks by Hoe kom mens in die hemel?

“Menere, wat moet ek doen om gered te word? Glo in die Here Jesus en jy sal gered word”. (Hand.16:30)

Almal wil graag na die dood in die hemel kom. Kan ʼn mens moontlik iets doen om dit te verdien? Nee, jy kan nie want die kaartjie na die hemel is gratis. Verlossing kos nie een sent nie. In Hand.16 val die tronkbewaarder van Filippi bewend voor Paulus en Silas neer: “Menere, wat moet ek doen om gered te word?” Hy was ’n Griek en Grieke het ʼn magdom van gode vereer. Om in hierdie gode se goeie boekies te bly, moes daar altyd iets vir hulle gedoen word.       

Jare gelede het ʼn Britse sendeling in Indië ʼn ou man wat op sy hande en knieë gekruip het langs die pad opgemerk. Daar was nie meer velle aan nie; net bloed. Toe hy hom na die rede vir sy self marteling vra, het die man geantwoord dat hy na Delhi kruip (140 km daarvandaan). “Waarom doen jy dit?” het die sendeling gevra. “Om in die hemel te kan kom” het hy geantwoord en geglo dat hy sodoende ʼn plek in die hemel kon verdien.

Die tronkbewaarder van Filippi vra wat hy moes doen om gered te word. Paulus se antwoord was eenvoudig: Hy moes hom tot Jesus bekeer en niks verder nie. Miskien is dit wat die Christendom vir heidene moeilik maak. Heidene voel dat hulle iets fisies moet doen. Nie Christene nie want Jesus het reeds alles gedoen wat vir verlossing nodig is. Desondanks probeer baie mense met ʼn voorbeeldige lewe en goeie werke steeds hul eie verlossing bewerkstellig.  God beloon egter wel diegene wat Jesus as Verlosser aanneem. Dis egter alles genade-loon.

Die Bybel praat van vyf krone wat verlostes ontvang.

  1. Die kroon van die lewe: “Wees getrou tot die dood toe, en Ek sal julle die kroon van die lewe gee” (Openb.2:10).
  2. Die oorwinnaarskroon: “Weet julle nie dat die wat op die baan hardloop, wel almal hardloop maar dat een die prys ontvang nie? Hardloop so dat julle dit sekerlik kan behaal” (1 Kor.9:24).
  3. (iii)Die kroon van blydskap: “Want wie anders as julle is ons hoop of blydskap of kroon van roem in die teenwoordigheid van onse Here Jesus Christus by sy wederkoms? “ (1 Thess.2:19).  
  4. (iv)Die kroon van heerlikheid: “En wanneer die Opperherder verskyn, sal julle die onverwelklike kroon van heerlikheid ontvang. (1 Pet 5:1) en
  5. (v) die kroon van geregtigheid: “Verder is vir my weggelê die kroon van die geregtigheid wat die Here , die regverdige Regter, my in dié dag sal gee…” (2 Tim.4:8).

Gelowiges durf nie onverskillig teenoor verlorenes staan nie en Kain se houding inneem dat ons niemand se oppasser is nie. Want ons is! Ons moet soveel as moontlik mense saam met ons hemeltoe vat. Ons getuienis moet ʼn oproep hemeltoe wees.

God roep ons op om onverskilliges oor die komende oordeel te waarsku sodat hulle hul kan bekeer en saam hemel toe kan gaan. Eseg.33 handel oor ons verantwoordelikheid teenoor sulke mense. ʼn Getuie is soos ʼn wag op ʼn stadsmuur wat op ʼn ramshoring blaas as hy gevaar bemerk.  

Daar is geen verskoning waarom ʼn mens nie gered kan word nie.  Niemand is ʼn te groot sondaar nie. Geen sonde maak Jesus kragteloos nie. Bose geeste het dan selfs voor Hom gevlug! In Mark 5:7 sê ʼn bose gees vir Jesus: “…. Wat het ek met U te doen, Jesus Seun van die allerhoogste God? Ek besweer U by God om my nie te pynig nie” Vers 12 lui: “...en al die duiwels het Hom gesmeek en gesê: Stuur ons in die varke, sodat ons in hulle kan vaar”. Niemand is te sleg om gered te word nie!

Sommige mense sê dat hulle nie gered voel nie. Een ding moet ons weet; Jesus red ons nie as ons daarna voel nie. Gevoelens maak nie saak nie. God sê vir Juda: “Wend julle tot My en laat julle red” (Jes.45:22). Kom na God toe, Hy doen die res. Paulus skryf: “Want toe ons nog swak was, het Christus op die regte tyd vir die goddelose gesterwe” (Rom.5:6)

‘n Flou verskoning wat dikwels aangevoer word, is: Daar is baie beter mense om te red as ek! Is dit so?!   Jesus red juis mense wat min of geen aansien in die lewe het nie. Let op sy visserman-dissipels, Levi die tollenaar en die besetene van Gadara; eenvoudige mense wat gered is.

As mense glo dat daar niks goeds in hulle is nie, is dit selfs goed want Christus het juis vir slegte mense aan ʼn kruis gesterf. Toe Hy op aarde was, was die eertydse kerklui dikwels ontsteld omdat Hy in slegte mense se geselskap verkeer het. Jesus het dit doelbewus gedoen om sy taak te kon uitvoer: “Want die Seun van die mens het gekom om te soek en te red wat verlore was” (Luk.19:10).  

Moet nooit glo dat jy te veel sonde het om gered te word nie. Jesus se bloed is baie meer as al jou sonde, meer as genoegsaam om dubbeld soveel sondes as wat jy tans het te bedek! En as jy glo dat jy ʼn baie groot sondaar is, het ek baie goeie nuus – Jesus is ʼn groot Redder!

Daar is ook mense wat agter hul ouderdom wil wegkruip en sê: “Ek is al te oud om gered te word”. Dis juis vir hulle wat Jesus die wedergeboorte wil skenk. In Joh.3 lees ons van so ʼn man - Nikodemus wat deur die Gees van God wederbaar is.

Nog ʼn verskoning wat mense soms aanvoer, is: “Jesus kan my nie red nie want ek het Hom al soveel keer verwerp”.   Troos jou daaraan dat Hy jou nooit verwerp nie! Miskien sê jy vir jouself: “Ek is die laaste persoon op aarde wat gered behoort te word”. En jy is vir ʼn slag reg, want dis waar Jesus dikwels begin – by die laaste persoon!

As mense wil wag totdat al hulle probleme opgelos is alvorens hulle na Jesus gaan, sal niemand gered word nie. Hoe groter jou probleme en ernstiger jou besware, hoe nodiger het jy die saligmakende verlossing! Alle probleme word nietig wanneer Jesus se bloed daaroor gaan.

Opsoek na inligting?

  • VAKATURE: HOOFBESTUURDER - RADIO ROSESTAD

    Stuur u aansoek saam met ’n CV waarin u ‘n persoonlike bekendstelling, werkservaring en tersaaklike kwalifikasies insluit, voor 15 September 2018 aan ds. CM Erasmus by die e-pos adres: Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Vir meer inligting:

    VAKATURE: HOOFBESTUURDER - RADIO ROSESTAD


    __________

    BYBEL 1933/53-druk nou gratis

    Gelofteland is dankbaar om aan al ons lesers die 1933/53-uitgawe van die Bybel gratis te voorsien. Al wat u hoef te doen is om 'n e-pos na

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    te stuur met die versoek om die Bybel te ontvang, en ons sal dit aan u stuur.

    ___________

    Skryf in vir die gratis e-blad OORSIG EN REPLIEK

    'n Blad wat dmv verduidelikende agtergrond by die kern van ons volk se
    stryd uitkom.

    Kontak die redakteur by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Lees ons gereelde uittreksels daaruit hier op Gelofteland by OORSIG EN REPLIEK

    __________
     
    DIE HISTORIESE KOMPAS
    _________ 
     
    BOEKRESENSIE:

    Die Legkaart van ons Lewe – ‘n Boodskap van Hoop

    Lees meer oor dié getuienis by:

    DIE LEGKAART VAN ONS LEWE

    __________

    BOEKRESENSIE:

    DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK – Christen-Teokratiese Separatisme

    Suid-Afrika verkeer tans in 'n kommerwekkende toestand omdat mense se kennis oor die Bybel en die Staat so verwater het dat land en volk as gevolg hiervan ten gronde gaan.

    Hierdie boek uit die pen van ds AE van den Berg, het in gedrukte vorm verskyn.  Dit bring helder perspektief oor rasseverskille en natuurlike skeiding wat sal lei tot die herstel van Suid-Afrika. Die land het 'n dringende behoefte wat landsburgers van geestelike denke sal laat verander en van onregte en gewaande vryheid sal bevry.

    Sinvolle besluite in die lig van God se Woord, en onophoudelik gebed dat bevryding spoedig verwesenlik word, is noodsaaklik. Politiek is erns en harde werk wat wet en orde handhaaf en durf nie in eerlose hande gelaat te word nie. God is 'n God van orde, en mense word aangemoedig om die koninkryk van God eerste te stel.

    U kan hierdie boek bestel by ds A E van den Berg

    Tel: 074 967 5187  of by

    vryheidsbediening

    @gmail.com

    Prys: R50-00

     
  •                                                                        ______________

     

    BOEKE TE KOOP

    ‘n Nuwe Trek: Terug na u God

    Die Oerteks van die lotsbepalende 1838-Gelofte

    J L du Toit & dr L du Toit

    'n Bundel oor die bronne vir die 1838-Gelofte is nou ook by Exclusive Books in Suid-Afrika beskikbaar: 

    Alhoewel die nuutste prys op Exclusive Books se netwerf tans R191 per boek is kan u dit vir so min as R60 per boek direk by Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.. bestel.

    Lees meer by: 'N NUWE TREK: TERUG NA GOD

    _______________

    ONDERSTEUN U VOLKSGENOTE IN DIE GEVANGENIS

    Wil u meer oor aktuele onderwerpe lees of vir iemand 'n besondere geskenk gee? Goeie voornemens;  Dink reg, leef reg; Moenie bekommer nie; Leuens; Woestyngedagtes, en Niks ontbreek nie, is van die aktuele onderwerpe wat in twee besondere preekbundels behandel word. Vir slegs R60 elk of R100 vir beide kan u 'n waardevolle bydrae maak vir u volksgenote in die gevangenis. Ondersteun hulle asseblief en bestel nou hierdie preekbundels by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

                                                                           ________________

     

    GOD PRAAT MET DIE BOEREVOLK – DEEL 2

    Hierdie bundel, net soos deel I, is saamgestel uit twintig van die beste boodskappe wat sterk op ons volkslewe gerig is. Die inhoud bestaan uit aktuele onderwerpe wat die daaglikse lewe van elke Christen raak. Die koste beloop slegs R60 (posgeld uitgesluit) en is 'n uitstekende geskenk vir die regte persoon. Die inkomste gaan in geheel aan gevangenisdiens vir ons volksgenote.
    Plaas u bestelling per e-pos by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    of skakel hom by 074 967 5187

    ________________

    Bestel 'n uitstekende digbundel deur BOERIUS
    Volledige besonderhede hier:

    Gietoffers van my Siel


    _________________

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

     
  •  

    DIE CHARISMATIESE GEVAAR
    Mense word so maklik deur dwaalleringe mislei. In hierdie boek word talle kwelvrae beantwoord.

VERGADERING-

PROSEDURES

DIT IS GRATIS

In ons moderne tyd en veral in die Nuwe Suid-Afrika waar orde nie meer 'n saak van belang is nie, is daar maar min mense wat nog die waarde van 'n ordelike byeenkoms bedink en kan uitvoer. As leiers binne die Afrikanervolk sal ons vinnig moet leer hoe om dissipline en orde te handhaaf waar 'n paar mense byeenkom - sonder hierdie kennis en gedissiplineerde toepassing daarvan sal 'n byeenkoms sinloos wees - vandaar die chaotiese wanorde binne die regime.

Kliek hier om die boekie wat u op hoogte kan bring van korrekte vergaderingprosedures gratis af te laai.  Indien u van Windows 10 gebruik maak sal die inhoud outomaties onder die lêer "Downloads" geberg word en kan dit daar gehaal en gebêre word waar ookal dit maklik gevind kan word.

Dit is deur Johan Dorfling geskryf en kom handig te pas in alle omstandighede waar 'n vergadering van persone plaasvind ongeag die agenda of doel van die byeenkoms.

'n Opegte dankie aan Johan wat baie moeite hiermee gedoen het. Mag dit tot groot heil en samewerking in ons volk meewerk!

 
 

1919: VRYHEIDSDEPUTASIE KEER TERUG

1800: GRAAFF- REINETSE REBELLE GEVONNIS

1917: OOM JAPIE HELPMEKAAR

SKERP SLAGSPREUKE

(Lees die reeks by SKERP SLAGSPREUKE)

                                                                         __________________

 

AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES

(Lees by AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES - die hele reeks

                                                                         __________________ 

 

APARTHEID:

Dr Verwoerd het gesê skeiding beoog volle kanse vir almal op woongebied, landgebied en lewensterrein binne elkeen se eie rassegemeenskap tot elkeen se voorspoed, tevredenheid en beskerming. Hy stel sy beste werkkrag, geesteskrag, elke oomblik van sy lewe, tot beskikking.

                                              ___________________                                                  

In die sweet van sy aanskyn eet die Adamskind sy brood; in die sweet van 'n ander se aanskyn sy pastei.

Leer jou ambag so goed dat jy jou altyd kan verhuur aan 'n baas wat daar minder kennis van het as jy. Dan sal jy sy baas wees.

'n Presiese baas hou nie nalatige knegte lank nie. Dié wat hy nie wegja nie loop weg.

Maak in die somer hout bymekaar en sit in die winter by die vuur.

Besoekers aanlyn

Ons het 1511 gaste aanlyn