NUUTSTE BYDRAES

Gedagtes vir elke dag

Of lees almal by Gedagtes vir elke dag

En dink aan ju Skepper in die dae van jou jonkheid voordat die ongelukkige dae kom en die jare aanbreek waarvan jy sal sê: Ek het daar geen behae in nie – Prediker 12.

DIE 911 POLIS

Ds A E vd Berg

“Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige (Ps.91:1).

Wanneer ʼn mens aan terrorisme dink, onthou jy 11 Sept. 2001 toe terroriste twee wolkekrabbers in New York met vliegtuie in puin gelê het.   Die beeldmateriaal daarvan sal ʼn mens altyd bybly. Suid-Afrika ken ook terrorisme. Die ANC se Kerkstraat-bomontploffing in die 80er jare is een voorbeeld. Wat goed is vir ʼn terroris, is altyd baie sleg vir ʼn land!

Waar kom terrorisme vandaan? Van die Satan. Daarmee verwoes hy lewens, gesinne, kerke, gemeenskappe en lande. Kyk wat ná April 1994 in Suid-Afrika gebeur het toe die Christelike bestel m.b.v. kerke afgebreek is om aan Satan beheer te gee. Suid-Afrika het die gevaarlikste land ter wêreld geword. Dit gebeur as mag aan die grootste terroris oorhandig word –Satan! Jesus sê van hom:

“...Hy was ʼn mense moordenaar van die begin af....” (Joh.8:44).

Wat kan gelowiges teen hierdie terroris doen? ʼn Beskermingsplan uitneem; die 911 beskermingsplan (Ps.91:1).

“Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige”.

Vernag beteken beskerm. Gelowige sal die Almagtige se beskerming verkry. Ons durf nie sonder hierdie geestelike dekkingsplan leef nie; dis te gevaarlik! Wanneer Satan, die geestelike terroris, ons aanval, maak ons die Bybel by Ps.91:1 oop – ons eie 911 polis met drie wonderlike voordele. Kyk daarna :

  1. (i)Ons kan na God hardloop.
  2. (ii)Persoonlike verhouding.
  3. (iii)Vertrou op God se beloftes .

  1. (i)Ons kan na God hardloop.

Nood laat ʼn mens hardloop; òf na òf weg van God. In die teksvers doen die skrywer die regte ding en hardloop na God toe. Ps.91:1 is nie vir almal nie; dis slegs vir hulle wat God deur die bekering tot Jesus leer ken het.   Dis vir die kinders van God wat in die Vaderhuis bly, bedoel.   Hierdie polis maak nie vir mense wat so af en toe kom kuier voorsiening nie; dis alleenlik vir permanente inwoners bedoel en nie vir die gaste nie!

Dawid praat ook van hierdie geestelike verblyf in die Vaderhuis:

“Een ding het ek van die Here begeer, dit sal ek soek, dat ek al die dae van my lewe mag woon in die huis van die Here...” (Ps.27:4).

Watter voordeel het hierdie vaderhuis vir God se kinders?   Die teksvers sê dat dit ʼn skuilplek is – ʼn plek van heilige en veilige verkeer met die Vader.

Want U, Here, is my toevlug. Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak” (:9).

Salomo sê:

“Die Naam van die Here is ʼn sterk toring; die regverdige hardloop daarin en word beskerm” (Spr.18:10).

Hierdie vaderhuis is ʼn geestelike fort.

Luther skryf die woorde van ons Ges.265:

ʼn Vaste burg is onse God, ons skuil in Hom, die sterke...”

ʼn Burg is ʼn ondeurdringbare verdedigingsvesting. So is God vir sy kinders. Niemand is teen Hom bestand nie, selfs nie Satan nie.

Hoe lyk hierdie sterke God? In die Bybelse tyd het ʼn naam ʼn karakter beskryf So ook God s’n. Ps. 91 gebruik vier name vir Hom wat sê waarom gelowiges in ons nood na Hom kan hardloop. Verse 1 en 9 noem Hom die ALLERHOOGSTE (El Eljon); die hoogste God is in beheer van alles daarom hardloop sy kinders na Hom vir beskerming.

Verder noem vers 1 Hom die ALMAGTIGE (El Shaddai). Hierdie benaming is van ʼn woord afgelei wat berg beteken en dui op God se beskermende genoegsaamheid.

Verse 2 en 9 noem Hom HERE (Jahwe) wat beteken om te wees. God sê aan Moses: “EK IS WAT EK IS” (Ex.3:14) en beskryf daarmee sy onveranderlike karakter. In ʼn wêreld van veranderlikes is God die enigste vasstaande Onveranderlike. Daarom soek gelowiges beskerming by Hom.

Vers 2 praat ook van Hom as God (Elohim). Dit beteken dat Hy bo alle ander sg. gode verhewe is. Hy is die sterk Een, die magtige Leier en die hoogste God waarheen gelowiges kan hardloop!

Jare gelede het ʼn reuse veldbrand in die Yellowstone Nasionale Park (VSA) gewoed. Nadat dit geblus is, het ʼn veldwagter by ʼn boomstam ʼn voël gevind wat byna tot kaiing verbrand het.   Toe hy met ʼn stok aan haar krap, het drie kuikens onder haar dooie moeder se vlerke uitgedop. Sy het geweet wat kom, haar kuikens uit die nes geneem en op die grond met haar vlerke toegemaak. Sy kon hulle gelos en na veiligheid gevlieg het.   Sy het nie haar kinders verlaat nie en gewillig gewees om te sterf sodat hulle onder haar vlerke kon bly lewe.

Hy sal jou dek met sy vlerke, en onder sy vleuels sal jy skuil....” (Ps.91:4).

Elke mens hardloop in tye van nood hetsy fisies of psigies; niks fout daarmee nie, solank as wat hy in die regte rigting hardloop. Moet nooit van God af weghardloop nie; hardloop eerder na Hom toe en gebruik die beskerming wat Hy voorsien. God is bo ons benarde situasies verhewe met alle mag in die hemel en op die aarde. Woorde soos skuilplek, toevlug en bergvesting spreek van behoud. God wil jou nie verdelg nie, maar eerder bewaar!

(ii) Persoonlike verhouding

Dit bring ons by die tweede voordeel van die 911 polis. Die eerste voordeel is dat ek na God toe kan hardloop. Die tweede is dat dit ons in ʼn PERSOONLIKE VERHOUDING MET GOD bring. Vers 2:

Ek sal tot die Here sê: My toevlug en my bergvesting, my God op wie ek vertrou” .

Drie maal hoor ons die woord my. Dit spreek van ʼn persoonlike verhouding. Ek ken God en Hy vir my.  

Watter voordeel het hierdie persoonlike verhouding vir gelowiges?   Vers 3 antwoord: God red hulle uit die net van die voëlvanger en van die verderflike pes. Voëlvanger dui op gevaar wat ons van buite bedreig en die verderflike pes van gevaar wat ons van binne bedreig. God bewaar ons onder alle omstandighede:

“U sluit my in van agter en van voor, en U lê u hand op my” (Ps.139:5).

Ps.91 praat van baie bedreigings - skrik, pyle, peste, boosheid ens. Ja, dit voel soms asof die lewe so buite beheer raak, dat ons slagoffers van ons omstandighede geword het. Ons beantwoord dikwels ʼn groet met: Dit gaan goed onder omstandighede”. Waarom onder? Wat doen ons onder ons omstandighede?   Die lewe is soos ʼn matras; as ons bo-op is, slaap ons rustig. As ons onder dit beland, versmoor ons! God wil dat ons bo-op ons omstandighede kom en daar bly. Die 911 polis maak daarvoor voorsiening.

(iii) Vertrou op God se beloftes  

Dit bring ons by die derde voordeel van die 911 polis: DIT LEER ONS OM OP GOD SE BELOFTES TE VERTROU.

Omdat hy My liefhet, sê God, daarom sal Ek hom red; Ek sal hom beskerm, omdat hy my Naam ken. Hy sal My aanroep, en Ek sal hom verhoor; in die nood sal Ek by hom wees; Ek sal hom uitred en eer aan hom gee. Met lente van dae sal Ek hom versadig, en Ek sal hom my heil laat sien” (:14-16).

Wat sê dit vir my as gelowige? Dat God in beheer is al gaan dit ook hoe rof met my. In vers 11 sê die Psalmdigter dat God selfs sy engele opdrag gee om ons te beskerm! In Ps.91 sê God sewe maal Ek sal.

  1. (i)Ek sal hom red.
  2. (ii)Ek sal hom beskerm.
  3. (iii)Ek sal hom verhoor.
  4. (iv)Ek sal by hom wees.
  5. (v)Ek sal hom uitred.
  6. (vi)Ek sal hom versadig.
  7. (vii)Ek sal hom My heil laat sien.  

Wat het ons meer as dit nodig? Die ramp van 9 Sept. 2001 was ʼn groot tragedie.   Die grootste tragedie is en bly egter mense wat die 911 polis van God nie wil hê nie!

Opsoek na inligting?

  • BYBEL 1933/53-druk nou gratis

    Gelofteland is dankbaar om aan al ons lesers die 1933/53-uitgawe van die Bybel gratis te voorsien. Al wat u hoef te doen is om 'n e-pos na

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    te stuur met die versoek om die Bybel te ontvang, en ons sal dit aan u stuur.

     

    _____________________

     

     Laserskywe in stelle van 10 te koop

    VRYHEIDSBEDIENING

    Ds. Andre van den Berg werk sedert November 1990 weekliks met volksgenote in die gevangenis in Pretoria-Sentraal. Hy bied ʼn reeks laserskywe teen R200 (posgeld uitgesluit) per stel van 10 aan. Die opbrengs van hierdie verkope gaan vir Gevangenisbediening.

    Dit handel oor aktuele onderwerpe soos:

    1. Die lewe hiernamaals.
    2. Word verantwoordelik oud.
    3. Die pad na die ewigheid.
    4. Bied beproewing die hoof.
    5. Raad vir tieners.
    6. Gelowige kinderopvoeding.
    7. Oorwin depressie.
    8. Kikker jou huwelik op .
    9. Alle mense is nie gelyk nie.
    10. Homoseksualisme - ʼn gruwel vir God.

    Bestel by:

    E-pos: Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Sel: 074 967 5187

    Bankbesonderhede:

    ABSA

    VRYHEIDSBEDIENING

    9062088855

    _______________

     

    Skryf in vir die gratis e-blad OORSIG EN REPLIEK

    'n Blad wat dmv verduidelikende agtergrond by die kern van ons volk se
    stryd uitkom.

    Kontak die redakteur by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Lees ons gereelde uittreksels daaruit hier op Gelofteland by OORSIG EN REPLIEK

    __________
     
    DIE HISTORIESE KOMPAS
    _________ 
     
    BOEKRESENSIE:

    Die Legkaart van ons Lewe – ‘n Boodskap van Hoop

    Lees meer oor dié getuienis by:

    DIE LEGKAART VAN ONS LEWE

    __________

    BOEKRESENSIE:

    DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK – Christen-Teokratiese Separatisme

    Suid-Afrika verkeer tans in 'n kommerwekkende toestand omdat mense se kennis oor die Bybel en die Staat so verwater het dat land en volk as gevolg hiervan ten gronde gaan.

    Hierdie boek uit die pen van ds AE van den Berg, het in gedrukte vorm verskyn.  Dit bring helder perspektief oor rasseverskille en natuurlike skeiding wat sal lei tot die herstel van Suid-Afrika. Die land het 'n dringende behoefte wat landsburgers van geestelike denke sal laat verander en van onregte en gewaande vryheid sal bevry.

    Sinvolle besluite in die lig van God se Woord, en onophoudelik gebed dat bevryding spoedig verwesenlik word, is noodsaaklik. Politiek is erns en harde werk wat wet en orde handhaaf en durf nie in eerlose hande gelaat te word nie. God is 'n God van orde, en mense word aangemoedig om die koninkryk van God eerste te stel.

    U kan hierdie boek bestel by ds A E van den Berg

    Tel: 074 967 5187  of by

    vryheidsbediening

    @gmail.com

    Prys: R50-00

     
  •                                                                        ______________

     

    BOEKE TE KOOP

    ‘n Nuwe Trek: Terug na u God

    Die Oerteks van die lotsbepalende 1838-Gelofte

    J L du Toit & dr L du Toit

    'n Bundel oor die bronne vir die 1838-Gelofte is nou ook by Exclusive Books in Suid-Afrika beskikbaar: 

    Alhoewel die nuutste prys op Exclusive Books se netwerf tans R191 per boek is kan u dit vir so min as R60 per boek direk by Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.. bestel.

    Lees meer by: 'N NUWE TREK: TERUG NA GOD

    _______________

    ONDERSTEUN U VOLKSGENOTE IN DIE GEVANGENIS

    Wil u meer oor aktuele onderwerpe lees of vir iemand 'n besondere geskenk gee? Goeie voornemens;  Dink reg, leef reg; Moenie bekommer nie; Leuens; Woestyngedagtes, en Niks ontbreek nie, is van die aktuele onderwerpe wat in twee besondere preekbundels behandel word. Vir slegs R60 elk of R100 vir beide kan u 'n waardevolle bydrae maak vir u volksgenote in die gevangenis. Ondersteun hulle asseblief en bestel nou hierdie preekbundels by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

                                                                           ________________

     

    GOD PRAAT MET DIE BOEREVOLK – DEEL 2

    Hierdie bundel, net soos deel I, is saamgestel uit twintig van die beste boodskappe wat sterk op ons volkslewe gerig is. Die inhoud bestaan uit aktuele onderwerpe wat die daaglikse lewe van elke Christen raak. Die koste beloop slegs R60 (posgeld uitgesluit) en is 'n uitstekende geskenk vir die regte persoon. Die inkomste gaan in geheel aan gevangenisdiens vir ons volksgenote.
    Plaas u bestelling per e-pos by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    of skakel hom by 074 967 5187

    ________________

    Bestel 'n uitstekende digbundel deur BOERIUS
    Volledige besonderhede hier:

    Gietoffers van my Siel


    _________________

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

     
  •  

    DIE CHARISMATIESE GEVAAR
    Mense word so maklik deur dwaalleringe mislei. In hierdie boek word talle kwelvrae beantwoord.

VERGADERING-

PROSEDURES

(GRATIS)

Daar is min mense wat nog die waarde van 'n ordelike byeenkoms bedink en kan uitvoer. Sonder hierdie kennis en orde en gedissiplineerde toepassing daarvan sal 'n byeenkoms in wanorde verval en die doel van die vergadering nie bereik word nie. Die boekie kom handig te pas in alle omstandighede waar 'n vergadering van persone plaasvind, ongeag die sakelys of doel van die byeenkoms.

Klik hier om die boekie wat u op hoogte kan bring van korrekte vergaderingprosedures, gratis af te laai. Indien u van Windows 10 gebruik maak sal die inhoud outomaties onder die lêer "Downloads" geberg word en kan dit daar gehaal en gebêre word waar ookal dit maklik gevind kan word.

 
 

1919: VRYHEIDSDEPUTASIE KEER TERUG

1800: GRAAFF- REINETSE REBELLE GEVONNIS

1917: OOM JAPIE HELPMEKAAR

SKERP SLAGSPREUKE

(Lees die reeks by SKERP SLAGSPREUKE)

                                                                         __________________

 

AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES

(Lees by AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES - die hele reeks

                                                                         __________________                                                                  

In die sweet van sy aanskyn eet die Adamskind sy brood; in die sweet van 'n ander se aanskyn sy pastei.

Leer jou ambag so goed dat jy jou altyd kan verhuur aan 'n baas wat daar minder kennis van het as jy. Dan sal jy sy baas wees.

'n Presiese baas hou nie nalatige knegte lank nie. Dié wat hy nie wegja nie loop weg.

Maak in die somer hout bymekaar en sit in die winter by die vuur.

Besoekers aanlyn

Ons het 1177 gaste aanlyn